کارگاه برون بخشی ارتقای سواد سلامت برای رابطین سلامت ادارات شهرستان میاندوآب برگزار شد
کارگاه برون بخشی ارتقای سواد سلامت برای رابطین سلامت ادارات شهرستان میاندوآب برگزار شد
به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی میاندوآب، یکشنبه ۲۴ خردادماه سالجاری کارگاه برون بخشی ارتقای سواد سلامت برای رابطین سلامت ادارات شهرستان به همت واحد آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت با حضور دکتر شهرام احمدی جانشین ریاست و معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی میاندوآب، جمعی از رابطین سلامت ادارات و سازمان های شهرستان و مسئولین و کارشناسان ستادی مرکز بهداشت برگزار شد.
گفتنی است؛ رابطین سلامت از نهاد و جنس خود مردماند که بدون هیچ چشمداشتی، ضمن برقراری ارتباط مناسب با مردم در قالب برنامه ملی خود مراقبتی، با ارتقای سواد سلامت جامعه در حوزههای مختلف سطح سلامت مردم را بهبود میبخشند.
روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب از رابطین سلامت ادارات و سازمان های شهرستان انتظار دارد بر اساس اهداف برنامه، یادگیری مفاهیم و مهارتهای بهداشتی اولیه و انتقال آنها به همشهریان، پیگیری و انتقال پیامهای مرکز بهداشتی درمانی به مردم شهرستان، جمعآوری آمار و اطلاعات حیاتی در محدوده فعالیت خود و جلب همکاری و مشارکت همشهریان برای رفع مسائل مرتبط با سلامتی اقدام نمایند.
نظر دهید